Dé hoogdag van ‘t Toreke komt er weer aan 🥳
Op zaterdag 25 april neemt Chiro Bouwel, naar jaarlijkse gewoonte, de toog weer een dagje over!! 🍻
Vanaf 15u is iedereen welkom om te genieten van een fris pintje, lekkere frisdrankjes én TOPsfeer!! 🕺
Ook aan de hongere maagjes wordt gedacht, onze Keti’s zullen namelijk zorgen voor frituursnacks. 😋
En zelfs aan de kleinsten wordt gedacht. Neem zeker je springbenen mee, voor op ons springkasteel! 🕺
Tot dan! 👋🏻

